قرارداد صنعتی ماشین سازی تبریز با سوریه

تبریز(پانا) - قرارداد ۳۰ میلیون دلاری ماشین‌سازی تبریز با سوریه منتظر گشایش خط اعتباری است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد صنعتی ماشین سازی تبریز با سوریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز با اعلام این خبر گفت: قرارداد منعقده میان این گروه صنعتی با سوریه تایید شده است و عملیاتی شدن آن در انتظار گشایش خط اعتباری یک میلیارد دلاری میان تهران و دمشق است.
ناصر فرج زاده افزود: میزان تولیدات گروه ماشین سازی در هشت ماه گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، ۶۰درصد و میزان فروش در این مجموعه ۲۸۰درصد افزایش یافته است.
وی به اقدامات انجام شده در زمینه‌ی بازسازی ماشین‌آلات فرسوده‌ی گروه صنعتی ماشین سازی تبریز اشاره کرد و افزود: برخی از ماشین آلات به دلیل استهلاک از خط تولید کنار گذاشته شده بودند و نیاز به بازسازی با صرف هزینه بالا داشتند که این کار با صرف حدود ۲۰۰میلیون تومان هزینه به همت مدیران و متخصصان داخل کارخانه انجام شد.
مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز با اشاره به بدهی‌های مجموعه ماشین سازی در سالهای گذشته ادامه داد: با وجود هزینه‌های جاری، بخش اعظمی از بدهی‌های سنوات اخیر را به برخی ادارات از جمله آب، برق و گاز و غیره به طور قسطی پرداخت کرده‌ایم.
فرج زاده گفت: ۷۵۰نفر در مجموعه‌ ماشین سازی تبریز مشغول به کار هستند و اگر این مجموعه‌ حمایت شود، علاوه‌ بر اشتغال زایی برای نیروهای فعلی، دارای ظرفیت زیاد برای جذب نیروهای جدید نیز است.
وی ادامه داد: کارخانه‌ی ماشین سازی دارای ۴۶۰هزار مترمربع فضای فیزیکی و در دو حوزه‌ی تولید قطعات خودرو و قطعات موتورهای هیبریدی با دانش، توان و تخصص کافی فعال است.
وی به لزوم بهره‌مندی از تخصص بازنشستگان ماشین سازی برای تولید مطلوب تاکید و خاطرنشان کرد: اگر برخی مباحث در مورد مجموعه ماشین سازی تعیین تکلیف شود قطعا روزهای خوبی در انتظار مجموعه ماشین سازی خواهد بود.
گروه ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۰سال قدمت یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهر تبریز است که انواع ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکتروموتور، لیفت تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین آلات نساجی، ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشینهای مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی تولید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار