برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز

تبریز (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان استان برای مقابله با بیماری کرونا در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز

محمد محمدپور در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نمایشگاه مجازی در راستای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه برای مقابله با ویروس کرونا و با هدف مشارکت و همراهی هنرمندان، در ۱۱ بخش برپا می‌شود.

‌او با بیان این‌که تیتر، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و کلیپ محورهای تعیین شده این نمایش است، افزود: این نمایشگاه از ‌پس فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: ‌هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را با مشخص کردن بخش مورد نظر به نشانی الکترونیکی ‌ coronatbz@gmail.com یا به شناسه کاربری ‌coronatbz@ در پیام رسان‌های بله و ایتا ارسال کنند.

محمدپور با تاکید بر این‌که محدویتی برای شرکت در این نمایشگاه مجازی وجود نداشته و شرکت‌کنندگان می‌توانند از اکنون آثار خود را حداکثر تا ۶ ‌اثر در هر بخش به جشنواره ارسال کنند، افزود: برگزاری این نمایشگاه ‌تا زمان مهار بیماری کرونا در نشانی www.instagram.com/corona.tbz ادامه می‌یابد.

او بیان کرد: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند و اختتامیه معرفی آثار برتر سال آینده برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که بهار سال ۹۹ به خاطر تلاش برای شکست کرونا، «بهار همدلی» نام گرفته است، افزود: انجمن‌های فرهنگی و هنری استان در قالب پویش هنرمندان جهت برگزاری این نمایشگاه هنری مشارکت فعال خواهند داشت.

محمدپور در خاتمه گفت: در راستای حمایت از پویش «در خانه بمانید»، این جشنواره به صورت مجازی برگزار شده و ارسال و تولید آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی به نمایش در می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار