فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان

تهران (پانا) - فرصت مجدد ثبت‌نام داوطلبان سنجش و پذیرش در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان که از 18 اسفند آغاز شده است، ساعت 24 فردا چهارشنبه 21 اسفند تمام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان

علاقه‌مندان به شرکت در سنجش و پذیرش در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان که در فرصت قبلی نتوانسته‌اند در آزمون ثبت‌نام کنند، می‌توانند تا ساعت 24 فردا با ورود به سامانه آزمون به آدرس www.azmoon.medu.ir ثبت‌نام کنند.

همه فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط شخص داوطلب انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل داوطلبان صرفاً متعهد به ارائه رمز همگام به آن‌ها هستند. داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون را مطالعه کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید ابتدا وارد سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir شده و فرم تقاضانامه ثبت‌نام را تکمیل کنند. آن‌ها باید بعد از بارگذاری فایل عکس مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ هزار ریال صرفاً به صورت اینترنتی برای وجه ثبت‌نام پرداخت کرده و شماره پیگیری را دریافت و آن را برای استفاده‌های بعدی نزد خود نگه دارند.

همچنین داوطلبان برای اطلاع بیشتر از نحوه سنجش و پذیرش در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان می‌توانند جزئیات دستورالعمل این آزمون را اینجا مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار