دلیلی برای حضور کارمندان در ادارات نیست | ایجاد قرنطینه در لوشان اولویت است

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان گفت: ایجاد فضای قرنطینه ای در ورودی لوشان از برنامه های اساسی برای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دلیلی برای حضور کارمندان در ادارات نیست | ایجاد قرنطینه در لوشان اولویت است

به گزارش پانا ، دکتر محمدحسین قربانی گفت : با اجرای این طرح، افراد در این ورودی در صورت دارا بودن علائم ویروس کرونا، قرنطینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن باید در ورودی های گیلان تدابیر شدیدی اتخاذ شود، اظهار داشت: مردم باید در این ایام از سفرکردن بپرهیزند ضمن اینکه جز در مواقع اضطرار از خانه بیرون نیایند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: همه تلاش ما آن است که بهترین خدمت را به مردم ارائه داده و آنان راحت این بحران را سپری کنند بنابراین برای مقابله با ویروس کرونا همکاری مردم بسیار موثر است.

وی کم شدن تردد در شهرها از جمله کارمندان را از مواردی دانست که باید به آن به طور جدی توجه شود و اضافه کرد: به عنوان مثال کارمندی از شرق گیلان به غرب تردد می کند در حالیکه با توجه به مراجعات کم مردم، لزومی برای این ترددها نیست.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان بیان داشت : در بازدیدی که از بسیاری ادارات در استان انجام دادم، تعداد بسیار کم مراجعه کننده کاملا مشهود است و دلیلی برای حضور کارمندان در آن ادارات وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار