بهرام قاسمی خطاب به پیروان فشارهای آمریکا علیه ایران: شرمساز تاریخ نشویم

تهران (پانا) - سفیر ایران در فرانسه با اشاره به تبعیت برخی جریان‌ها از فشار حداکثری آمریکا علیه ایران یادآور شد «این روزها نیز می‌گذرد»، لیکن باید جوری رفتار کرد که «شرمسار تاریخ نشویم»

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بهرام قاسمی خطاب به پیروان فشارهای آمریکا علیه ایران: شرمساز تاریخ نشویم

«بهرام قاسمی» روز دوشنبه در پیامی که در حساب توییتر سفارت جمهوری اسلامی در فرانسه منتشر شد، نوشت:‌ در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا که صرفا با اتکا به توان و داشته های ملی صورت می پذیرد، برخی بجای درک موقعیت ومساعدت به ایرانیان، در تبعیت از فشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی به این فشارها می افزایند.

وی افزود: ‌شرمسار تاریخ نشویم!

قاسمی توضیح بیشتری درباره منظورش از «برخی» که از فشارهای حداکثری آمریکا علیه ایران تبعیت می‌کنند ارائه نداد. با این حال به نظر می‌رسد که اظهارنظر او با تصمیم اخیر اروپا درباره محدودیت پروازهای خطوط هواپیمایی ایران ایر به این قاره بی ارتباط نباشد.

ایران ایر دیروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی مسافرین گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقاصد اروپایی میرساند با توجه به محدودیت هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پروازهای "هما" اعمال گردیده، تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

این تصمیم یک هفته پس از آن اتخاذ شد که محموله کمک‌های بهداشتی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و المان با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار