اعلام فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط وزارت آموزش و پرورش و با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی درست است که غم بزرگی بر دل‌های ما نهاد ولی قطعا باعث رویش جوانه‌هایی بر دل‌ها شد و نشان داد که سردار قاسم سلیمانی نه فقط یک فرد بلکه یک مکتب و یک راه است و این راه وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کشور را نسبت به قبل افزایش داده است.

در این بین بسیار نیکو است که مسئولین آموزش پرورش به موقع و به وقت به این موضوع پرداخته و تصمیم به درج رشادت‌های این شهید والا مقام در کتب درسی دانش‌آموزان که آینده سازان این مرزبوم هستند، گرفته‌اند. با این تصمیم بجا و شایسته سازمان بسیج فرهنگیان بر آن شد که جهت گفتمان‌سازی این مکتب در بین فرهنگیان نیز با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش فراخوانی با این موضوع منتشر کند.

این فراخوان که درس سردار نام دارد در دو بخش متن کوتاه متناسب با مقطع و کتاب پیشنهادی (شرکت کننده با پیشنهاد مقطع و کتاب متن پیشنهادی خود را ارسال کند) و طراحی گرافیک مناسب جهت درج در صفحات کتاب پیشنهادی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از امروز مهلت تا پایان فروردین 1399 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

این آثار پس از بررسی در اختیار سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش جهت درج در کتب درسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان همچنین میتوانند برای اطلاع از شیوه نگارش و ارسال آثار شیوه‌نامه فراخوان را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار