معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تمرکز اصلی ما در شکست کرونا بر آموزش است

تهرلن (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر کنترل و پیشگیری و از شیوع کرونا ویروس گفت:تمرکز اصلی ما در شکست کرونا بر آموزش است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز اصلی ما در شکست کرونا بر آموزش است

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به وظیفه اصلی آموزش و پرورش گفت: تمرکز اصلی ما در امر آموزش دانش آموزان است .

او در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از این آموزش ها منطبق بر وضعیت تحصیلی آنها و از طریق شبکه های آموزشی و فضای مجازی که مدیران ایجاد کرده اند و به طور مستمر پیگیری و رصد می شود ، ارائه شده و بخشی ارائه آموزش های سلامت محور و بهداشتی است که در این خصوص هم مراقبین سلامت در این عرصه فعال و پویا می باشند.

حسن پور با تاکید بر اینکه سفیران سلامت دانش آموزی به همسالان خود بصورت روزانه پیام می دهند ، اظهار کرد: سفیران سلامت بویژه در مشارکت دانش آموزان در کمپین در خانه می مانیم، کرونا را شکست می دهیم ، سه گام مهم ،بپوشانیم:یعنی در آستین عطسه یا سرفه کنیم ، دست ندهیم، روبوسی نکنیم و شستشوی صحیح دستها رعایت فاصله حداقل یک متر با افراد، و اجرای پروتکل های خرید و ورود به خانه، بسیار نقش موثری داشته اند.

این مقام مسئول با اشاره به ساخت دو کلیپ آموزشی توصیه های سفیران سلامت ، تصریح کرد:فعالیت های بدنی دانش آموزان در منزل بسیار موثر بوده و باید با تحرک جسمانی مناسب هم به ارتقاء سلامت خود کمک نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار