راهداران در حال ترمیم محور رانشی رویان-گلندرودهستند

ساری (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به رانش محور فرعی رویان _ گلندرود _ بلده شهرستان نور به طول 400 متر، تأکید کرد که راهداران در حال ترمیم و بازگشایی محور هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راهداران در حال ترمیم محور رانشی رویان-گلندرودهستند

وقوع رانش زمین در شامگاه 18 اسفند ماه بیش از 400 متر از محور فرعی رویان-گلندرود در شهرستان نور دچار تخریب کامل به لحاظ جسم راه و ابنیه فنی شد.

حسن جهانیان توضیح داد که در پی این اتفاق بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ‌های راهداری شهرستان نور با بکارگیری 10 دستگاه از انواع ماشین الات راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

او ادامه داد: «متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان ما در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را علی الخصوص در فصل سرما دشوار می‌کند.»

به گفته جهانیان در طول 4 روز گذشته در محورهای شریانی استان چنین مواردی رخ داده که از جمله می توان به ریزش کوه در آزاد راه چالوس-مرزن آباد، محور هراز (محدوده رینه به پلور) محور کندوان (محدوده پیچ سیاه) محور سوادکوه (محدوده ورسک) و همچنین رانش در محور نور به آب پری اشاره کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در خصوص وضعیت دیگر محورهای ارتباطی این استان خاطر نشان کرد که در حال حاضر تمامی محورهای شریانی و اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

او تأکید کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از آن، در مبادی ورودی استان تب‌سنجی از کاربران جاده‌ای توسط عوامل ذی‌ربط در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار