حضورگروه‌های جهادی در محلات محروم اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - امروز جهادسنگربانان سازندگی و آبادانی جلوه‌ای دیگر از طنین مِهر و عطوفت به خود گرفته ودر کسوت حافظان سلامت با بر تن کردن لباس جهاد و ایجاد قرارگاه‌های مقابله با ویروس کرونا در شهرها و محلات در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم پیشگام شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حضورگروه‌های جهادی در محلات محروم اسلامشهر

اسماعیل جعفری مسئول قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) در این رابطه اظهار کرد :در حال حاضر ماسک بهداشتی در شهرک امام حسین(ع) تاسلامشهرتوسط نیروهای مردمی بسیج تهیه و هر شب پس از نماز مغرب و عشاء در محله اسلامی شهرک امام حسین(ع) در مقابل مساجد توزیع می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه نباید بگذاریم مردم در برخی مناطق محروم احساس کمبود و نگرانی کنند افزود: در شهرک واوان منطقه نیز ماسک‌های بهداشتی توسط نیروهای بسیج از بازار تهیه و روزانه در بین مردم توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) بیان کرد: اتاق اصناف شهرستان اسلامشهربا همکاری اتحادیه خیاطان اعلام آمادگی کرده‌اند با کمک بسیج اصناف اسلامشهر در صورت تهیه مواد اولیه روزانه 500 تا 700 هزار ماسک را تهیه و در داروخانه‌ها و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

جعفری با اشاره به پیگیری و شناسایی اماکن متخلف و محتکران توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه اسلامشهر خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته قریب به 10 هزار ماسک در یک انبار و تولیدی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه کشف و با هماهنگی مراجع قضایی جهت توزیع در سطح شهرستان روانه بازار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار