رضا میرکریمی: کرونا باعث شد درک بهتری از عید و خانواده داشته باشیم

تهران (پانا) - رضا میرکریمی در ویدئویی با اشاره به شیوع ویروس کرونا درجهان می گوید، این ویروس باعث شده است مردم و همه ما قدر با هم بودن ،خانواده، عید و تغییر فصل را بیش از گذشته بدانیم .

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رضا میرکریمی: کرونا باعث شد درک بهتری از عید و خانواده داشته باشیم

میر کریمی در ویدئویی با اشاره به شیوع ویروس کرونا می گوید، مردم می دانند در مواقع خطر باید خویشتن دار باشند و این فهم، فهمی نیست که به راحتی بدست بیاید.

وی ادامه می دهد، این روزها با خانواده بودن،دورهم بودن، با هم بودن و درنگ کردن در وضعیت پرشتاب امروز ارزش بسیاری پیدا کرده است.

این کارگردان شناخته شده سینمای ایران در بخش دیگری از سخنان خود یادآور می شود، فکر کنید اگر کرونا نبود در شب عید چه جنب و جوشی برای آماده شدن برای عید داشتیم که حتی ان را درک نمی کردیم و حتی تغییر فصل را نمی دیدیم.

وی ادامه می دهد، امروز یک دشمن مشترک یک همسویی عاطفی خانوادگی خوب بین اعضای خانواده و اعضای اجتماع ، بین تمام انسانها در قاره های جهان و تمام کشورها ایجاد کرده است.

کارگردان فیلم یه حبه قند در ادامه به بخشی از این فیلم اشاره می کند، می خواستم بخشی از فیلم یه حبه قند را جدا کنم و درون اینساگرامم بگذارم؛ آنجااکه دایی یک جمله دارد و می گوید، که از هرچیزی بترسی بزرگتر می شه، فکر می کنم جمله خوبی باشد ببرای این روزهای ما.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار