استانداری: مازندران پذیرای مسافران نوروزی نیست

ساری (پانا) - روابط عمومی استانداری اعلام کرد که امسال مازندران در نوروز پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و اماکن گردشگری استان هیچ گونه خدماتی به مسافران ارایه نخواهند کرد. ‎

کد مطلب: ۱۰۲۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استانداری: مازندران پذیرای مسافران نوروزی نیست

خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که سفر به استان‌های درگیر با بیماری کرونا صورت نمی‌پذیرد و خدماتی به مسافران نوروزی ارایه نخواهد شد که مازندران در میان این استان‌ها نبود.

اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران این خبر را تکذیب و اعلام کرد که در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و اماکن گردشگری استان هیچ گونه خدماتی به مسافران ارایه نخواهند کرد.

و تأکید کرد که هم‌اکنون تیم‌های بازرسی استان مشغول نظارت بر اماکن گردشگری، ویلاهای استیجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها هستند و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی استانداری از مسافران نوروزی خواست با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا که در اثر افزایش سفرها روی داده است برای حفظ سلامتی خود و مردم کشور و استان، از سفر به مازندران جدا خودداری کنند. بیمارستان ها و مراکزدرمانی و زیرساخت های موجود استان برای رسیدگی به مردم استان برنامه ریزی شده اند و از امکانات بیش از این برای پذیرش مسافران برخوردار نیستند. اگر در این موقعیت حساس؛ بهم نیندیشیم و برخی محدودیت ها را که برای صیانت و حفاظت از سلامتی و جان ما ضروری است با جان و دل پذیرا نباشیم، فردایی برای ما متصور نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: مردم میهمان نواز مازندران در شرایط کنونی از مسولان استان خواسته‌اند که از هرگونه خدمات عمومی به مسافران پرهیز شود و این خواست عمومی تا پایان تعطیلات نوروزی و پایان شیوع کرونا ویروس تداوم خواهد داشت.

روابط عمومی استانداری مازندران ضمن بیان اینکه ستاد خدمات نوروزی فعال نخواهد بود و هر چه در خانه بمانیم؛ دوره شیوع این بیماری کوتاه خواهد بود، با اشاره به این حقیقت که اینک تمام کشور برای تبعیت از تصمیمات محدودکننده یکپارچه شده‌اند، اظهار امیدواری کرد که بزودی شاهد رفع این بیماری از جای جای وطن عزیز خود باشیم.

این اداره در پایان تأکید کرد که بی‌شک ۸۰ درصد از کار مشارکتی است و در سایه دیگرمراقبتی و اطلاع رسانی می‌توانیم دوره اپیدمی این ویروس را کوتاه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار