گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس با مراجع تقلید درباره مقابله با کرونا

تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با مراجع عظام تقلید، آخرین اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس با مراجع تقلید درباره مقابله با کرونا

علی لاریجانی، روز یکشنبه به مناسبت فرخنده میلاد مولی‌الموحدین، امام علی‌(ع)، طی تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید، حضرات آیات عظام‌ صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی،‌ سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری، سالروز ولادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) را تبریک گفت و درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در سراسر کشور و شهر مقدس قم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، روند رفع نیازمندی‌های مردم و تجهیز مراکز درمانی با ایشان گفت‌وگو کرد .

در این گفت‌وگوها، مراجع عظام تقلید با اظهار قدردانی از پیگیری‌های رییس مجلس شورای اسلامی و اقدامات انجام شده در کشور، بر ضرورت هرچه بیشتر رسیدگی به نیازمندی‌های عموم در شرایط کنونی و تدابیر لازم در مقابله با ویروس کرونا تاکید و برای دفع بلا و رفع بیماری از جامعه اسلامی دعا کردند و صحت مسلمین و شفای مبتلایان را از خداوند متعال طلب کردند.

به گفته «کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز شنبه - هفدهم اسفندماه- شمار مبتلایان به کرونا ویروس ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و تعداد جان‌باختگان ۱۴۵ نفر بوده اند.
در این مدت ۱۶۶۹ نفر بهبود یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار