ساماندهی ۱۵۰۰ جهادگر گیلانی برای مقابله با کرونا

رشت (پانا) - رئیس بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 10 گروه جهادی با ظرفیت 1500 نفر برای مقابله با کرونا ساماندهی شده اند، گفت: بالغ بر 16 هزار بسته بهداشتی در سطح استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی ۱۵۰۰ جهادگر گیلانی برای مقابله با کرونا

سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به فعال شدن گروه های جهادی استان همزمان با شیوع بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر بالغ بر10 گروه جهادی با ظرفیت 1500 نفر را ساماندهی کردیم.

او با بیان اینکه گروه های جهادی گیلان در عرصه های بهداشتی و درمانی به بیمارستان ها کمک می کنند، افزود: بالغ بر ۴۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قدس گیلان را برای تولید ماسک در سطح استان فعال کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از تولید بالغ بر 106 هزار ماسک در کارگاه های اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین عملیات گندزدایی در 1500 نقطه از استان شامل اماکن عمومی، معابر و خیابان ها، مساجد و حسینیه ها و مدارس توسط جهادگران انجام شده است.

ابراهیمی از توزیع بالغ بر 16 هزار بسته بهداشتی در سطح استان خبر داد و یادآور شد:  با کمک مجمع خیرین استان، 20 هزار ماسک تهیه کردیم که بالغ بر 8000 ماسک در شبکه درمان استان توزیع شد.

او با بیان اینکه 5000 ماسک را در اختیار شهرداری رشت قرار دادیم، عنوان کرد: این ماسک ها در مناطق پنجگانه رشت به صورت هر منطقه 1000 ماسک بین پاکبانان جهت حفظ سلامت آنان در خدمات رسانی به مردم توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار