ارائه مشاوره غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه تهران

تهران (پانا) - دانشگاه تهران با کمک مرکز یادگیری الکترونیکی به دانشجویان خود خدمات مشاوره غیرحضوری ارائه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه مشاوره غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با هدف پیشگیری از آسیب‌های روانی - اجتماعی در زمینه‌های مختلف اعم از تدوین و انتشار، بسته‌های آموزشی مکتوب، فصلنامه تخصصی سلامت روان، ماهنامه پیام مشاور، کتابچه، بروشور، لوح فشرده و گاهنامه‌های بهداشت روانی، برگزاری نمایشگاه، انجام طرح غربالگری و انجام فعالیت پژوهشی کاربردی خدماتی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه می‌دهد.

برگزاری دوره‌های آموزشی با عناوین مختلفی نظیر آموزش‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی، اصول مطالعه و برنامه‌ریزی، تحلیل رفتار متقابل، پیشگیری از اعتیاد و مواد روان‌گردان و غیره از مهم‌ترین خدمات مرکز مشاوره دانشگاه تهران است که به دانشجویان، اساتید و کارکنان ارائه می‌کند.

مرکز مشاوره این دانشگاه با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی از امروز خدمات مشاوره‌ای خود را با کمک تیم تخصصی شامل روانپزشک، روانشناس بالینی، مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره تحصیلی، مددکار، روانسنج و مشاوره مذهبی به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه می دهد.

مشاوره الکترونیکی و نوروتراپی. این خدمات در تمامی روزهای هفته در مرکز مشاوره دانشگاه و شعبات آن در سطح خوابگاه ها و پردیس‌ها ارائه می شود.

دانشجویان برای دریافت خدمات مشاوره می‌توانند به اتاق مشاوره دانشگاه تهران به آدرس https://counseling.ut.ac.ir/fa مراجعه کنند و یا اینکه با شماره تماس ۶۶۴۱۹۵۰۴ - ۶۱۱۱۳۲۰۹ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار