کمپین «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» کلید خورد

تهران (پانا) - مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد کمپین «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» با شعار نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیش‌گیری از ابتلا به کروناویروس کلید خورد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کمپین «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» کلید خورد

حسن ضیاءالدینی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، از ایجاد کمپین «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: این کمپین نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیشگیری از کرونا ویروس است.

او ادامه داد: در این کمپین سه قانون شامل شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از روبوسی کردن و در موقع عطسه یا سرفه جلوی دهان و بینی خود را با دستمال یا آرنج گرفتن مدنظر قرار گرفته است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه 2 میلیون و صد هزار سفیر سلامت در کشور داریم، گفت: سفیران سلامت در هر سه مقطع تحصیلی حضور دارند و وظیفه هر سفیر شامل خودمراقبتی و آموزش همسالان برای ارتقای سلامت خود، خانواده و جامعه است و همه دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت در این کمپین شرکت کنند.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان آثار خود را در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، فایل صوتی نکات بهداشتی و نامه به کرونا ویروس آماده کنند و به آدرسی بزودی اعلام می‌شود، ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار