مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

پیام بزرگ تلاش همکاران آموزش و پرورش خدمت صادقانه در شرایط بحران است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری ، از زحمات و تلاشهای همه مسئولین وکادر محترم پزشکی کشور که جان برکف تمامی نیرو و توان خود را برای سلامت مردم صرف می کنند تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام بزرگ تلاش همکاران آموزش و پرورش خدمت صادقانه در شرایط بحران است

علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ،با توجه به شرایط فعلی پیش آمده و لزوم رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی همراه با تفکری مسئولانه ، بیان کرد: این ویروس اگرچه ابتدا تفرقی ظاهری و اجتماعی در میان مردم به وجود آورد ولی در میان اقشار مختلف مردم وحدتی پنهان شکل گرفته که حاصل آن را پس از غلبه بر این ویروس به زودی مشاهده خواهیم کرد.

او در ادامه اظهار کرد : آموزگاران نیز در این میان خودجوش تلاش هایی را برای ارتباط با دانش آموزان توسط رسانه های ارتباطی داخلی آغاز کردند به گونه ای که این تلاش‌ِ خودجوشانه ،امر آموزش در میان فرهنگیان ناحیه دو ری با اولین و کمترین هماهنگی های منطقه ای در راستای شعار ارزشمند اداره کل متبوع که« آموزش تعطیل نیست» بالید و قدافراشت.

او گفت :هماناشکل گیری این همدلی صادقانه فرصتی مغتنم شد که اگرچه حاصل شرایط موجود است، ولی پیام عظیم از خدمت صادقانه همکاران در شرایط بحران دارد که ثمرات آن را به طور قطع در آینده آموزش و پرورش کشور و دانش آموزان خواهیم دید.

یزدان پناه با اشاره بر اینکه در این تاریخ سرنوشت ساز که همگان را از هر نوع ، صنف ، رنگ و نژاد متحد می سازد ، برای غلبه بر این ویروس تهدید کننده سلامت عمومی ؛ از همه مردم غیور و فهیم ایران تشکر و سپاس‌گزاری می کنم.

خبرنگار:مهلا سمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار