نماینده وزیر بهداشت در گیلان: اگر مردم در خانه نمانند از قوه قهریه استفاده می کنیم

رشت (پانا) - نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان تاکید کرد: بهترین مبارزه با کرونا و درمان، استراحت کردن در خانه است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده وزیر بهداشت در گیلان: اگر  مردم در خانه نمانند از قوه قهریه استفاده می کنیم

محمدحسین قربانی با اشاره به نیاز تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تامین تجهیزات بیمارستانی و اقلام بهداشتی در گیلان، اظهار کرد: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و ۲۸ میلیارد تومان هم تا روز دوشنبه تخصیص خواهد یافت.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به راه اندازی بیمارستان سیار با ظرفیت ۱۲۰ تخت در مجاورت بیمارستان رازی رشت به همت سپاه، تاکید کرد: این بیمارستان سیار از امروز آمادگی پذیرش بیمار را دارد. مقدمات راه اندازی بیمارستان صحرایی در محدوده سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان واقع در جاده لاکان فراهم شده و در صورت نیازی ضروری در مدت ۴۸ ساعت قابلیت اجرا و پذیرش بیمار را دارد.

او با اشاره به اختصاص مهمانسرای المپیک رشت برای بیماران بهبود یافته، گفت: ۲۰۰ تخت در مهمانسرای المپیک رشت برای پشتیبانی از بیمارستان های رشت تجهیز شده و برای گذراندن دوران نقاحت بیماران ترخیص شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین در ادامه گفت: بیمارستان های جدید لنگرود و تالش هر کدام با ۲۰۰ تخت، از روز سه شنبه هفته جاری تجهیز و راه اندازی می شوند.

قربانی با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با کرونا و درمان، استراحت کردن در خانه است، گفت: اگر افرادی به توصیه ها و هشدارها مبنی بر ماندن در خانه و اجتناب از تردد در اماکن عمومی توجه نکنند، از ساعت ۲۴ یکشنبه، ۱۸ اسفند از قوه قهریه برای برخورد با این افراد استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار