پلمب ٨٧ قهوه خانه در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - ٨٧ قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در قالب طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی و قلیان در این شهرستان پلمب شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پلمب ٨٧ قهوه خانه در شهرستان ملارد

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در این رابطه عنوان کرد: در اجرای مصوبه شورای تامین و دستور فرماندار شهرستان و طی هماهنگی با مقام محترم قضایی، طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان سراهای سطح شهر به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: با همراهی بازرسان اصناف و شبکه بهداشت در ١٢ مرحله از ٤٨٠ صنف تاثیر گذار از جمله سفره خانه ها، باغ تالارها و رستوران ها، بازدید صورت گرفت که در این بازدیدها ٢٧٣ مورد اخطار پلمب و ٨٧ مورد پلمب فوری و ١٢٣ مورد قلیان نیز جمع آوری شد.

سلیمانی همچنین از کشف ۱۲ هزار عدد ماسک غیربهداشتی و تقلبی در شهرستان خبر داد و گفت: سودجویان و اقلام کشف شده در اختیار مراجع قضایی برای تصمیم گیری گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس است، گفت: طی هماهنگی که با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است، در شرایط فعلی هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت تالارها و باشگاه‌های ورزشی صادر نخواهد شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار