پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک به مناسبت ولادت امام علی (ع)

یزد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) و بزرگداشت روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک به مناسبت ولادت امام علی (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک "زهره امیرچقماقی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

فرارسیدن ۱۳رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی دیانت در نزد مسلمین است، روز میلاد این بزرگمرد عالم اسلام به عنوان بزرگداشت روز پدر از جایگاه والای پدران در خانواده دارد.

یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

اینجانب فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، بزرگ مرد عدالت و معنویت و روز پدر را به همه پدران صدیق، مهربان، دلسوز و همه همکاران خدوم و زحمتکش آموزش و پرورش ناحیه یک تبریک عرض نموده و طول عمر توام با عزت، صحت و سلامت را برایتان آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار