استاندار آذربایجان شرقی: مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش مصرف آب شرب شهری در روزهای اخیر و قطع آب در مناطقی از شهر تبریز، گفت: از مردم نیز می‌خواهیم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی وضعیت تأمین آب شرب استان آذربایجان شرقی، با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای کنترل مصرف منابع آبی در روزهای گذشته، گفت: اهمیت مسائل بهداشتی و همچنین کارهای آخر سال خانواده‌ها، مصرف آب را در روزهای اخیر افزایش داده است و موجب قطع آب در برخی از مناطق و نارضایتی شهروندان این مناطق شده است.

او با تأکید بر اینکه باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، افزود: اعلام زمان‌بندی مشخص و محدود برای قطع یا کاهش فشار آب می‌تواند نارضایتی مردم را کم کند و مردم نیز باید با صرفه‌جویی حداکثری در مصرف آب، دستگاه‌های خدمات‌رسان را برای عبور از این مقطع یاری کنند.

استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین سیاست‌های تقاضای موثر آب شهری توسط مسئولان امر تاکید کرد و ادامه داد: از صداوسیما و رسانه‌ها انتظار داریم که با تولید محتوای اثرگذار، مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب تشویق کنند.

او بر تسریع در تکمیل پروژه انتقال آب ارس به دشت تبریز تاکید کرد و گفت: در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و امیدواریم با تکمیل این پروژه، بخش قابل توجهی از مشکل تأمین آب شرب از این طریق حل شود.

مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تأمین و توزیع آب شرب شهری ارائه کردند و لزوم صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی برای جلوگیری از کمبود و قطعی آب را مورد تأکید قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار