مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

موافقت دولت با افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم، عدالت محور و برای رفع تبعیض بین کارکنان است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: توجه به معیشت و رفاه فرهنگیان به عنوان یکی از مولفه های مهم در پویایی و افزایش کارایی نظام تعلیم و تربیت است و مسوولین توجه ویژه ای به این مهم دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
موافقت دولت با افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم، عدالت محور و برای رفع تبعیض بین کارکنان است

محمد صیدلو با اشاره به موافقت دولت با افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در جهت توسعه عدالت و رفع تبیض بین کارکنان، افزود: با وجود تنگناها، مشکلات اقتصادی و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه علیه ملت عزیز ایران، مسوولان با درک صحیح از جایگاه معلم و نقش آن در تربیت نیروی انسانی کارآمد برای اداره کشور، توجه ویژه ای را به معیشت و رفاه فرهنگیان معطوف کرده اند، هر چند که اذعان داریم تا رسیدن به سطح مطلوب و آنچه که شایسته این قشر فرهیخته است باید اهتمام بیشتری مبذول گردد.

این مسوول با بیان اینکه در خلال اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برخی از دستگاه ها از تمام یا بخشی از این امتیازات استفاده کرده بودند، خاطر نشان کرد: با این وجود در این مرحله برخی از دستگاه ها یا افزایشی نداشته و یا افزایش کمتری به نسبت دیگران خواهند داشت اما همه کارکنان دولت در دریافت ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون در شرایط یکسانی قرار می گیرند.

به گفته صیدلو آنچه بین دریافتی نیروهای آموزشی( معلمان) و سایر کارکنان دولت ایجاد فاصله کرده ، فوق العاده ویژه است که شامل کارکنان دولت شده ولی فعلا به معلمان پرداخت نمی شود که این مهم نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش جهت برخورداری معلمان از این امتیاز با جدیت در حال پیگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، خاطر نشان کرد: برای مدیران و دست اندرکاران، دغدغه ای بالاتر از اعتلای نظام تعلیم و تربیت نیست که بدون تردید اولویت رسیدن به این آرمان توجه ویژه به رفاه و امنیت شغلی و آرامش خاطر معلمان به عنوان پرچمداران خط مقدم آموزش و پرورش کشور است.

صیدلو تاکید کرد: خواسته های معلمان و نگرانی از مشکلات معیشتی همیشه به حق و انتظاری به جا بوده است و جامعه شریف فرهنگیان همواره با صبر و نجابت، با درک درست از شراط کشور، به بیان مشکلات پرداخته اند و قدردان مجاهدت معلمان در سنگر تعلیم و تربیت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار