شیب ابتلا به ویروس کرونا در اردبیل ملایم است

اردبیل (پانا) - شیب ابتلا به کرونا در اردبیل نسبت به سایر استان‌ها ملایم بوده و بایستی برای ریشه کن کردن این بیماری تمامی تلاش خود را به صورت جهادی به کار گیریم.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شیب ابتلا به ویروس کرونا در اردبیل ملایم است

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در کمیته ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل با تأکید بر اینکه در تأمین سلامتی و امنیت مردم با هیچ کسی تعارف و شوخی نداریم، عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی لازم است تا در فضای مجازی از انتشار هر گونه اخبار تنش زا در خصوص ویروس کرونا اجتناب شود.

او ادامه داد: شیب ابتلاء به کرونا در اردبیل نسبت به سایر استان‌ها ملایم بوده و بایستی برای حفظ وضعیت موجود و همچنین ریشه کن کردن این بیماری تمامی تلاش خود را به صورت جهادی به کار بگیریم.

استاندار اردبیل از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هماهنگی‌های به عمل آمده برای پذیرش بیماران مشکوک در اردبیل نیز خبر داد و یادآور شد: بیش از ۳۵۰ تخت برای پذیرش بیماران در دانشگاه علوم پزشکی به همراه پرسنل درمانی از آمادگی پذیرش بیماران برخوردار است.

بهنام جو از همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برای مقابله با ویروس کرونا نیز خبر داد و یادآور شد: تلاش‌های اصلی پیش از ابتلاء به بیماری در حوزه آموزش و پیشگیری معطوف شده و امیدواریم با افزایش مشارکت‌های مردمی در شکست این بیماری موفق عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار