توضیحات روابط عمومی سازمان صداو سیما درباره چگونگی حضور مخاطبان تلویزیونی در برنامه ها

تهران (پانا) - محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی سازمان صداو سیما در رشته توئیتی توضیحاتی درباره چگونگی حضور مردم در برنامه های زنده همچون «دورهمی» ، «کودک شو» و مسابقه «ایران» اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات روابط عمومی سازمان صداو سیما درباره چگونگی حضور مخاطبان تلویزیونی در برنامه ها

روابط عمومی سازمان صدا و سیما با اشاره به انتقاد هایی که به ضبط برنامه دورهمی با حضور مردم شده است در رشته توییتی عنوان کرد: دیدم در توییت انتقادهای همه جانبه ای علیه برنامه دورهمی انجام شده است که چرا با وجود کرونا همچنان این برنامه با حضور تماشاگران برگزار می شود.

وی ادامه داد: همانطور که معاون سیما اعلام کرد، ضبط برنامه دورهمی و امثال آن با کسب مجوز و رعایت حداکثری نکات بهداشتی در حضور پزشکان متخصص انجام می شود.

رنجبران در بخش دیگری از رشته توییت خود یادآور شده است، تعداد تماشاگران به اندازه همکاران ما در این برنامه است، آنها با وجود همه مخاطرات جهاد گونه برای اشاره مردم و خانواده ها کار میکنند.
وی در پایان نوشته خود تصریح کرده است، در واقع این تلاش جهادی نمونه ای از همدلی مردم و رسانه ملی برای ایجاد آرامش و نشاط در این شرایط سخت جامعه است.
رنجبران در پایان رشته توییت خود یادآور شده است، این شرایط سخت تنها مختص «دورهمی» و در مسابقات «ایران» ، «کودک شو» و ...نیز همین کار با همین اهداف انجام می شود.
دم همه مردم و همکاران عزیز گرم و خداقوت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار