استاندار اردبیل عنوان کرد:

طراحی و تولید کابین ضدعفونی کننده کرونا در اردبیل

در خلخال کادر درمانی برای معاینه به سراغ مردم رفته‌است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به رونمایی از کابین ضدعفونی کرونا گفت: این کابین در خصوص ضدعفونی باکتری نتیجه بخش بوده و آزمایشات لازم برای سایر نکات نیز انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
طراحی و تولید کابین ضدعفونی کننده کرونا در اردبیل

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از روند ضدعفونی شهرستان خلخال با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه در خلخال به صورت مناسبی انجام گرفته است، اظهار کرد: این شهرستان از جمله شهرستان‌هایی بوده که جلسات هماهنگی برای مبارزه با این ویروس را برگزار کرده است.

او تصریح کرد: در این شهرستان به جای مراجعه مردم برای معاینه، کادر درمانی به سراغ مردم رفته‌اند تا آزمایشات لازم در خصوص کرونا را انجام دهند.

استاندار اردبیل ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاه‌سازی‌های پیشگیرانه در داخل منازل از جمله اقدامات شاخص انجام گرفته در این شهرستان بوده است.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه پیشگیری از کرونا و ماندن در خانه با هدف حفظ سلامت مردم ضروری است، ادامه داد: با وجود اینکه عده زیادی با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه می‌شوند، ولی تامین سلامت و امنیت مردم شوخی بردار نیست.

او با اشاره به انجام اقدامات اولیه در خصوص مقابله با کرونا اظهار کرد: برای بیماران احتمالی تخت‌های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی تدارک دیده شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در این خصوص ۳۵۰ تخت آماده شده، ولی لازم است با اقدامات پیشگیرانه از بروز این بیماری جلوگیری شود.

بهنام جو با اشاره به رونمایی از کابین ضدعفونی کرونا گفت: این کابین در خصوص ضدعفونی باکتری نتیجه‌بخش بوده و آزمایشات لازم برای سایر نکات نیز انجام می‌شود.

این کابین توسط فناوران جوان استان طراحی شده و می‌تواند در ورودی ادارات، واحدهای عمومی و کارخانجات مورد استفاده قرار گرفته و افراد بعد از ضدعفونی در آن به محیط کار وارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار