دیروز صورت گرفت؛

پیام قدردانی فرماندار تایباد از ائمه جمعه این شهرستان

تایباد (پانا)- فرماندار شهرستان تایباد، در پیامی از ائمه جمعه شهرستان تایباد به دلیل حمایت و همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی فرماندار تایباد از ائمه جمعه این شهرستان

در پیام محسن سیاح فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان تایباد آمده است:

بسمه تعالی

ایران اسلامی امروز همانند بسیاری از کشورهای جهان با مشکل شیوع ویروس کرونا مواجه است و متاسفانه تعدادی از عزیزان ما در اقصی نقاط میهن در حال مبارزه با این مهمان ناخوانده در وجود خود هستند، این در شرایطی است که مدافعان حریم سلامت با تلاش و مجاهدت فداکارانه برای حفظ امنیتِ سلامت ملت شریف ایران هستند و این ایثار و از خودگذشتگی همواره در خاطر مردم ما باقی خواهد ماند.

در این شرایط که بیماری در استان ما به وضعیت قرمز رسیده است و هر اجتماع و تجمعی در هر نقطه استان، فضایی برای شیوع گسترده این بیماری است، لازم است از همکاری و مساعدت ائمه معزز جمعه تسنن و تشیع شهرستان تایباد و همه علمای عظام و روحانیت بزرگوار شهرستان که با تبعیت از تصمیمات ستاد "بحران و مقابله با بیماری کرونا ویروس"، در جهت حفظ سلامت مردم فهیم شهرستان تایباد و پیشگیری از شیوع این بیماری، تقدیر و تشکر نمایم.

در اینجا لازم است به اطلاع مردم عزیز و شریف شهر پاکان برسانم که با لطف و رحمت حضرت پروردگار، شهرستان ما تا کنون از این بیماری پاک بوده و ان شالله با همراهی اقشار مختلف مردم با سلامتی از این بحران در کنار هم عبور خواهیم کرد.

در پایان از مردم شریف شهرستان تقاضامندم با رعایت اصول بهداشتی و توصیه کارشناسان و متخصصان پزشکی، پرهیز از سفرهای غیرضروری شهری و خارج شهری و همچنین دوری از تجمعات در ادامه مسیر مبارزه با این بیماری همراه فرزندان خود در ستاد بحران باشند تا ان شالله با یاری پروردگار از این بحران عبور کرده و بزودی شاهد ریشه کن شدن این مهمان ناخوانده در کشور عزیزمان باشیم.

با تقدیم احترام
محسن سیاح
فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان تایباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار