تمهیدات برای تولید و واردات اقلام بهداشتی اندیشیده شده است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم در استان برای تولید و واردات اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات برای تولید و واردات اقلام بهداشتی اندیشیده شده است

محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس با اشاره به اینکه برای رفع دغدغه‌های عمومی و تأمین نیازهای مردم در خصوص اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تمهیداتی چون مجوز واردات و نیز تغییر چرخه تولید برای تهیه اقلام لازم اندیشیده شده است گفت: با اهتمام و وحدتی که در ارکان مختلف استان وجود دارد به طور قطع بر کرونا ویروس فائق می آییم.

وی ادامه داد: استان در زمینه تأمین دستکش و محلول ضدعفونی کننده همه تلاش خود را بکار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شده و به زودی مشکلات موجود برطرف می‌شود. چند واحد تولیدی نیز به زودی وارد چرخه تولید و بسته بندی اقلام ضدعفونی کننده می‌شوند.

شهریاری با تقدیر از همراهی مردم و کادر پزشکی در راه مبارزه با کرونا ویروس گفت: بابت کمبودهای موجود که عمدتاً ناشی از نیاز بیش از حد بازار است از مردم عذرخواهی می‌کنیم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که همه مسئولان در استان برای رفع دغدغه‌های بحق مردم بسیج شده‌اند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای تأمین سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مجوز واردات نیز صادر شده و به زودی بازار به مرحله اشباع می‌رسد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی و گردشگری و مدارس استان ممنوع شد.

شهریاری بر ضرورت نظارت بر روند تولید و توزیع تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه برای رفع نیاز مردم سرعت و زمان بسیار مهم است اما متولیان امر مراقب سو استفاده برخی افراد در تولید اقلام تقلبی باشند و با متخلفین برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار