نقش فعال دبیران شهرستان‌های استان تهران در تدریس‌های شبکه آموزش

تهران (پانا) - در پی تعطیلی مدارس سراسر کشور با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دبیران شهرستان های استان تهران جهت تحقق شعار آموزش تعطیل نیست، در شبکه آموزش تدریس می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش فعال دبیران شهرستان‌های استان تهران در تدریس‌های شبکه آموزش

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: در راستای جلوگیری ازعقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان در این برهه از زمان وهمچنین کم کردن دغدغه‌های معلمان ، دانش آموزان و اولیا آنها نسبت به امر مهم آموزش و یادگیری، دبیران توانمند استان با هماهنگی اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه جهت تدریس در شبکه آموزش معرفی شدند.

او همچنین به لزوم استفاده از رسانه‌های ملی جهت آموزش نسل آینده و آموزش با کیفیت آنها در این شرایط ، به نقش پررنگ دبیران این استان در تدریس دروس مختلف در شبکه آموزش اشاره و بیان کرد: دبیران توانمند و دلسوز استان با ارائه شیوه‌های نوین آموزشی و تدریس مطابق با اهداف کتب درسی به یاری دانش‌آموزان سراسر کشور می‌پردازند.

شفیع‌پور در ادامه بیان کرد که پخش زنده تدریس دبیران از 10 اسفند شروع شده است و تاکنون 14 نفر از دبیران برجسته استان در دروس و پایه‌های مختلف دوره اول و دوم متوسطه تدریس نموده‌اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: پخش تدریس‌ها از شبکه آموزش علاوه بر دانش‌آموزان برای دبیران کشورهم موثر خواهد بود چرا که دبیران با مقایسه تدریس خود با این تدریس‌ها، به ارزیابی شیوه‌های تدریس خود می‌پردازند و در صورت نیاز در آنها بازنگری خواهند کرد و نوعی درس پژوهی بین دبیران صورت می گیرد، همچنین بازخوردهای تدریس های انجام شده توسط دبیران سراسر کشور باعث بهتر شدن روند تدریس‌ها در شبکه آموزش خواهد شد و ما روز به روز شاهد تدریس های جذابتری ازاین شبکه خواهیم بود.

این مقام مسئول گفت: دبیران می‌توانند از این تدریس‌ها در سالهای آتی به عنوان منابع آموزشی درجهت تدریس به صورت کلاس‌های معکوس استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار