رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران:

استقبال میلیونی مردم از سامانه مشاوره کرونا

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با اشاره به راه‌اندازی سامانه 4030 و استقبال میلیونی مردم از سامانه مشاوره کرونا می‌گوید پباده‌سازی سامانه‌ای با ظرفیت چند صد هزار شماره و انتقال ترافیک ورودی بیش از چند میلیون شماره ظرف مدت سه روز از مبادی مختلف و تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های ستادی و عملیاتی، نشانگر عزمی راسخ بوده است که توسط شرکت برکت تل، شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های فن‌آور داخلی انجام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال میلیونی مردم از سامانه مشاوره کرونا

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، داود ادیب با بیان اینکه معمولا در چنین پروژه‌هایی که نیاز به راه‌اندازی و تعاریف یک سامانه چند صد هزار شماره ای دارد و تعاریف نامبرینگ پلن و تخصیص سیپ ترانک های متعدد جهت ترافیک همزمانی ظرفیت بالایی از ورودی ها مد نظرمی باشد، نیازمند هماهنگی واحدهای متعدد در شرکت مخابرات ایران می باشد که با حضور مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات استان ، در محل استقرار سامانه فوق الذکر ، این هماهنگی ها ظرف مدت چند ساعت انجام و سامانه مربوطه آماده بهره برداری و پاسخگویی به تماس گیرندگان و مخاطبان از کل کشور گردید .

وی افزود: پیش‌تر ، دکتر مظهری رئیس هیئت مدیره "برکت تل" وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اعلام نموده بود که : کمتر از یک هفته پس از راه اندازی سامانه تلفنی 4030 بیش از 2.5 میلیون تماس از سراسر کشور با این سامانه به ثبت رسیده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران افزود: طبق اطلاعات دریافتی ، سامانه تلفنی 4030 باهدف پیشگیری، شناسایی و ارائه مشاوره پزشکی درخصوص ویروس کرونا بصورت شبانه روزی فعال است و توسط 2000 پزشک، پرستار و تیم پزشکی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به طور رایگان به سئوالات و دغدغه های مردم پاسخ می‌دهند. هم چنین این سامانه تلفنی ازتمام خطوط ثابت و اپراتورهای تلفن همراه بدون نیاز به کد و پیش شماره قابل دسترس بوده و بزودی سایت اینترنتی و کد دستوری یو اس اس دی این سامانه هم فعال و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت .

ادیب خاطر نشان کرد در این شرایط بحرانی که همه تلاش مسولین کشور متوجه پیشگیر ی ویروس کرونا است، وزارت بهداشت ، جامعه پزشکی ، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی فداکارانه و شجاعانه مواظبت از بیماران را در نزدیک ترین تماس به انجام می‌رسانند . نهایت سپاس و قدردانی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران را از فرشتگان سفید پوشی که در سمت پزشک، پرستار، بهیاران ، پرسنل آزمایشگاه، و دیگر کارکنان شبکه سلامت کشور ، که شجاعانه و جسورانه برای پیشگیری ، درمان و سلامت مردم جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند ، اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار