سوخت‌گیری در جایگاه‌های آذربایجان‌غربی توسط اپراتورها انجام می‌شود

ارومیه (پانا) - همشهریان ارومیه‌ای هنگام مراجعه به پمپ بنزین‌ها حتما باید دستکش یک‌بار مصرف و یا پلاستیکی همراه داشته باشند. ضمن اینکه به تمامی جایگاه‌داران ابلاغ شده که سوخت‌گیری باید توسط اپراتورها انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سوخت‌گیری در جایگاه‌های آذربایجان‌غربی توسط اپراتورها انجام می‌شود

احمد مجرد، مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های‌نفتی ارومیه اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی دو اقدام اساسی را انجام داده است که مورد اول تغییر ساعات کاری کارکنان اداری بر اساس نامه‌های ارسالی از وزارت، ضد عفونی اداره و تجهیزات و انبارها بود و مورد بعدی ضدعفونی جایگاه‌های سوخت و نظارت و بازرسی بر عملکرد آنهاست.

او به بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت در استان اشاره کرد و گفت: به تمامی جایگاه‌داران تاکید شده که دستمال کاغذی و دستکش یک‌بار مصرف یا پلاستیکی در جایگاه موجود باشد. همچنین نظارت روزانه توسط بازرسی شرکت نفت به صورت منظم انجام می‌گیرد تا کار ضدعفونی و رعایت موارد بهداشتی به صورت دقیق انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه افزود: تهیه مواد ضدعفونی کننده و دستکش یک‌بار مصرف بر عهده جایگاه‌داران بوده، اما برای اطمینان بیشتر و برای اینکه این ویروس به طور کامل ریشه‌کن شود، همشهریان نیز باید همکاری لازم را با جایگاه‌داران داشته باشند.

او با اشاره به مشکلات موجود در این زمینه گفت: اولویت سوخت‌گیری در جایگاه‌ها بر عهده اپراتورها بوده است. در استان روزانه 170 هزار مراجعه کننده به پمپ بنزین‌ها وجود دارد و اگر این کار توسط اپراتورها انجام گیرد، نیاز به اپراتور بیشتری است و سطح تماس در چند مرحله و امکان انتقال ویروس و آلودگی بیشتر می‌شود. بنابراین اگر هر راننده خودرو از دستکش یکبار مصرف خود برای سوخت‌گیری وسیله نقلیه‌اش استفاده کند، هم رعایت بهداشت فردی را کرده و هم احتمال انتقال ویروس بسیار کم خواهد بود.
مجرد ضمن اشاره دوباره بر سوخت‌گیری توسط اپراتورها تصریح کرد: در این برهه زمانی توصیه اصلی بر سوخت‌گیری توسط اپراتورها بوده و تا مشارکت خود مردم در این مورد نباشد، این مهم اتفاق نمی افتد و انتظار می‌رود مردم با همکاری کردن، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در این مبارزه نیز پیروز خارج شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار