آغاز نام‌نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی از امروز

ارومیه (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد: نام‌نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز، شنبه در این استان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نام‌نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی از امروز

سیدمحسن حمزه لو اظهار کرد: نام‌نویسی در شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی، سیه‌چشمه، اشنویه، نقده، محمدیار، شاهین‌دژ، سردشت و تکاب از ساعت ١٠ صبح امروز شنبه ١٧ اسفندماه آغاز و تا ساعت ٢۴ روز یکشنبه ١٨ اسفندماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: متقاضیان در بازه‌ی زمانی مشخص شده می‌توانند با مراجعه به سامانه بدون محدودیت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند و پس از اتمام زمان ثبت‌نام و اتمام پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، واجدین شرایط مطابق با ظرفیت هر شهر از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که در مرحله نخست ثبت‌نام کرده و پیامک واجد شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

«حمزه‌لو»، تاکید کرد: متقاضیانی که به احراز نشدن شرایط در مرحله نخست ثبت‌نام اعتراض کرده بودند، چنانچه واجد شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام دوباره نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار