رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

تهران (پانا)‌- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان حسین و داود فهمیده، حسین شیخ‌الاسلامی، رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیدمحمود خیامی، خیر مدرسه‌ساز کشور را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهرالله رخشانی‌مهر در پیامی درگذشت حاجیه «فاطمه کریمی» مادران شهیدان داود و حسین فهمیده را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «مناعت طبع و صبوری مادران معزز شهدا که فرزندانشان را در مسیر سرافرازی وطن و پایداری نظان اسلامی و انقلاب بی منت نثار کرده‌اند، بی شک در وصف نمی‌گنجد و حاجیه خانم کریمی با تقدیم ۲ فرزند ذکورش از طلایه داران این مسیر بودند. حال در سوگ فقدان مادری فداکار و مومنه نشستیم از خداوند متعال طلب رحمت و همجواری با فرزندان شهیدش در بهشت برین را خواستارم.»

او در پیام دیگری به مناسبت درگذشت ناگهانی حسین شیخ الاسلامی، معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد و دیپلمات ایرانی نوشت: «درگذشت نابهنگام مدیری انقلابی و جهادگر، دیپلمات فقید ایرانی و پیرو آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) را که بر اثر بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تالم و تاثر بسیار شد. این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و مردم قدرشناس کشور تسلیت و تعزیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی و بهشت برین را آرزومندم.»

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش همچنین کوچ نابهنگام «احمد تویسرکانی» رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون سابق قوه فضائیه بر اثر بیماری کرونا را به پاس اقدامات ارزنده‌ای این مسئول انقلابی و مومن تسلیت گفت و برای او اجر جزیل و برای خانواده آن مرحوم صبر جمیل آرزو کرد.

سیدمحمد میرمحمدی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر اثر ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور فوت این مسئول فداکار و انقلابی به جامعه مومن و انقلابی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم که حالا در سوگ مادر مرحوم میرمحمدی هم هستند، تسلیت و تعزیت گفت و از خداوند طلب مغفرت و علو درجات برای آن مرحومان داشت.

مهرالله رخشانی‌مهر همچنین در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سیدمحمود خیامی، خیر مدرسه‌ساز کشورمان نوشت: «کوچ آسمانی بزرگمردی بلند طبع در عرصه مدرسه‌سازی موجب تاثر بنده شد، خیری از دیار مشهد که سخاوتش شامل حال هزاران دانش‌آموزان این مرز و بوم شد تا نسل‌های آینده را در مسیر صحیح تعلیم و تربیت هدایت کند. مرحوم خیامی ثروتش را نه تنها در مسیر توسعه فضاهای آموزشی بلکه در مسیر بهبود و توسعه سرمایه ‌ای بزرگتر یعنی نیروی انسانی به کار گرفت. به عنوان عضوی از خانواده آموزش و پرورش و به نمایندگی از هزاران دانش‌آموزی که مدارس و هنرستان‌های خیرساز مرحوم خیامی تغییر دهنده مسیر زندگی‌شان شد، فقدان این بزرگمرد را به خانواده آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار