فرماندار شهرقدس : باید جامعه هدف و آسیب‌پذیر در سطح شهرقدس شناسایی و اقدامات پیشگیرانه در این مناطق صورت بگیرد

شهرقدس (پانا) - جلسه فوق‌العاده شورای تأمین شهرقدس با حضور فرماندار ، امام جمعه و اعضای شورای تأمین برگزار‌ شد .

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرقدس : باید جامعه هدف و آسیب‌پذیر در سطح شهرقدس شناسایی و اقدامات پیشگیرانه در این مناطق صورت بگیرد

در این جلسه لیلا واثقی ، فرماندار شهرقدس طی سخنانی تصریح کرد : همیشه در زمان بحران با مسائلی مواجه می‌شویم که قطعا در زمان عادی با آن مواجه نیستیم و باید آن بحران را مدیریت کرد .

او اظهار کرد : امروزه بیماری کروناویروس یک معضل جهانی است و بسیاری از کشورها با آن درگیر هستند ولی لازمه مقابله با آن در درجه اول پیروی از توصیه های وزارت بهداشت و حفظ موارد بهداشتی و در درجه دوم عدم حضور در تجمعات و در آخر عمل به شعار در منزل بمانیم برای پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس است .

فرماندار شهر قدس بیان کرد : شبکه بهداشت و درمان اصلی‌ترین محور کمک به شکست بحران کروناویروس است و باید همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در خصوص پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس اقدامات لازم را انجام دهند .

او ابراز کرد : شایعه پراکنی توسط برخی افراد موجب جو روانی نامناسب و اثرات سوء در جامعه می‌شود و مردم باید به جای شایعه پراکنی از تجمع در اماکن عمومی و غیرضروری به ویژه افراد داری بیماری خاص و سالمندان خورداری کنند .

واثقی گفت : بیمارستان های شهرقدس و پردیس تهران وارد گردش بیمارستانی شده‌اند و بیماران مشکوک به کروناویروس به بیمارستان های تهران و شهرهای حومه منتقل می‌شوند و در صورت نیاز بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی قدس به فوریت تجهیز و قابل بهره‌برداری می‌شود .


خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار