کشف بیش از 5 انبار کالای احتکار شده بهداشتی در شیراز

شیراز(پانا)- فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از کشف انبارهای احتکار مواد شوینده و بهداشتی در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 5 انبار کالای احتکار شده بهداشتی در شیراز

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علی پور اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی، سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در خصوص وجود اقلام احتکار شده بهداشتی در چندین انبار و کارگاه به موضوع رسیدگی و در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز پس از هماهنگی با مقام قضایی در طی چندین عملیات غافلگیرانه و بازرسی های نوبه ای، موفق به شناسایی و کشف ۵ کارگاه و انبار احتکار مواد شوینده و بهداشتی در سه روز اخیر شدند.

علی‌پور گفت: در این بازرسی بیش از یک میلیون و چهارصد اقلام ضروری مردم از انواع دستکش بهداشتی، ماسک بهداشتی، الکل بهداشتی، مایع، ژل و الکل ضد عفونی کننده و همچنین دو انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان نیز کشف شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در ادامه از دستگیری افراد محتکر با این موضوع خبر داد و گفت: اقلام کشف شده در اختیار مراجع ذی ربط قرار گرفت و فرد دستگیر شده نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.

او خطاب به افراد سودجو در این برهه زمانی گفت: سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود و اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به سودجویان نخواهد داد و کماکان این بازرسی ها تا زمان عادی شدن وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت.

مجید علی‌پور در پایان گفت: مردم دلسوز و ولایتمدار استان فارس می توانند گزارشات خود را در خصوص احتکار مواد شوینده و بهداشتی، با شماره تماس ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار