فرمانده انتظامی مازندران: از ورود مسافران به مازندران جلوگیری می‌شود

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی مازندران ضمن اشاره به انسداد تمامی محورهای ورودی استان، تأکید کرد که از ورود مسافران به مازندران جلوگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی مازندران: از ورود مسافران به مازندران جلوگیری می‌شود

سردار سید محمود میر فیضی اعلام کرد: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی محورهای ورودی استان مازندران شامل محور هراز، کندوان، فیروزکوه، گلوگاه، کیاسر، رامسر و همچنین آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گفته او به استثناء خودروهای امدادی، انتظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از ورود تمام خودروهای سواری و همچنین ورود مسافر به مازندران جلوگیری می‌شود.

سردار میرفیضی یادآوری کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در شورای سلامت استان، فعالیت تمام مهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها، هتل ‌ها؛ رستوران‌ها و مراکز خدماتی استان تا رفع کامل این ویروس ممنوع شده و در صورت تخلف پلمب خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که این طرح برای حفظ سلامت مردم استان و هموطنان اتخاذ شده است، از مردم سراسر کشور خواست که ضمن همکاری با ماموران انتظامی مستقر در محورهای ورودی، از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران خودداری کنند تا دچار سردرگمی و مشکلات دیگر نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار