اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای استان ها و واحدهای این دانشگاه تاکید کرد که درخصوص فعالیت کارکنان دانشگاه تا پایان سال به صورت شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری توجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید مکرر دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت حفظ سلامتی کارکنان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع می رساند از روز شنبه 17 اسفندماه تا پایان سال، روسای استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی برنامه ریزی کنند که فعالیت کارکنان دانشگاه به صورت شیفت‌بندی و در صورت لزوم دورکاری انجام شود.

طهرانچی در این خصوص مواردی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و مورد تأکید قرار داده که به شرح زیر است:

1. کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی که باید از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک رسانی به سایر مراکز درمانی کشور استفاده کنند، در این مدت در محل کار خود حضور داشته باشند.

2. کارکنان حوزه‌هایی که وظیفه پشتیبانی از کلاس‌های غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، به منظور برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت تر این کلاس‌ها و مشاوره و پشتیبانی فنی از مراکز IT واحدها، در محل کار خود حضور یابند و یا به تشخیص رئیس واحد بصورت دور کاری ارائه خدمت نمایند.

۳- کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست با تشخیص رئیس واحد و هماهنگی رئیس استان می بایست به ارایه خدمت بپردازند.

۴- سایر کارکنان بخش های سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (به جز موارد بالا) باید در هماهنگی کامل با مدیران مربوط به حوزه خود، وظایف خود را به صورت شیفت‌بندی و دورکاری و از منزل انجام دهند.

لازم به ذکر است تمامی بخشنامه هایی که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مقابله با ویروس کرونا صادر شده، به قوت خود باقی است و علاوه بر آن، موارد فوق برای رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی لازم‌الاجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار