آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور؛ 1234 مورد جدید شناسایی شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته اند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور؛ 1234 مورد جدید شناسایی شد

دکتر جهانپور با اعلام آمارهای جدید از ابتلای بیماران به ویروس جدید کرونا ویروس، گفت: از ظهر دیروز تا امروز، 1234 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به 4747 نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، 17 بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به 124 نفر رسید.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به بیش از 913 نفر رسید و در طول این مدت، بیش از 15 هزار و 981 مورد مشکوک در بیمارستانها بستری شده اند.

جهانپور آمار تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ به تفکیک استانها را تهران با ۱۴۱۳ نفر، گیلان با ۴۲۴ نفر ، قم با ۵۲۳ نفر، مرکزی ۲۲۸ نفر، قزوین با ۱۷۶ نفر، البرز ۳۰۲ نفر، اصفهان ۳۸۸ نفر، فارس ۸۱ نفر، خوزستان ۶۳ نفر، لرستان ۸۰ نفر، کردستان ۴۲ نفر، آذربایجان شرقی ۷۵ نفر، آذربایجان غربی ۱۱ نفر، اردبیل ۴۰ نفر، خراسان رضوی ۸۹ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۱۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ نفر، کرمان ۲۵ نفر، کرمانشاه ۲۷ نفر، بوشهر ۵ نفر، یزد ۵۷ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۶ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۴ نفر، زنجان ۵۰ نفر، سمنان ۱۱۴ نفر، ایلام ۱۳ نفر، مازندران ۳۰۱ نفر، گلستان ۱۰۴ نفر، هرمزگان۱۹ نفر و همدان ۲۳ نفر، اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار