واعظی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری درگذشت «حسین شیخ الاسلام» معاون اموربین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و از دیپلمات‌های با سابقه کشورمان را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
واعظی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج حسین شیخ الاسلام، از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر مسالت کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری، حاج حسین شیخ الاسلام را برادر عزیز، یار دیرین و رفیق صمیمی و بی ریای دوران تحصیل و مبارزات دانشجویی توصیف کرد و نوشت: درگذشت وی تاثر و اندوه فراوان بر دلم نشاند.

در پیام واعظی آمده است: برای من افتخاری بود که در سال‌های طولانی در کنار این بزرگمرد عرصه سیاست، فرهنگ و خادم متعهد و انقلابی فعالیت داشتم. ایشان در عرصه خدمتگزاری همواره فردی دلسوز و مردمی و به عنوان یک چهره سیاسی، دیپلماتی اخلاق‌مدار، متشرع و کارآمد برای نظام اسلامی بود که خدمات خالصانه‌اش به ویژه در تقریب مذاهب اسلامی، همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

حسین شیخ الاسلام معاون اموربین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و از دیپلمات‌های با سابقه کشور شامگاه پنج‌شنبه بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار