کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بوشهر فعال شد

بوشهر(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بوشهر این کارگاه‌ها تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم در استان فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بوشهر فعال شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در بازدید از کارگاه‌های تولیدی بوشهر با بیان اینکه از ظرفیت‌های داخلی واحدهای تولیدی بوشهر در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده می‌شود اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و تاکید استاندار بوشهر در بازدید از برخی واحدهای تولیدی استان بوشهر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک تاکید شد.

او با اشاره به بازدید از یک شرکت دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: این شرکت توانایی تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل و ماسک دارد که زمینه فعال شدن این شرکت فراهم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از 2 کارگاه تولید ماسک در بوشهر خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای ماسک بر اساس نیاز مردم تولید شود.

زرین‌فر به تولید دیگر مواد ضدعفونی کننده در بوشهر پرداخت و بیان کرد: این کارخانه که مورد بازدید قرار گرفت در زمینه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده فعال است که توانایی روزانه 1400 تا 1500 لیتر الکل مورد نیاز تولید مواد ضدعفونی کننده دارد.

او همچنین با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای؛ مقدمات کار برای تولید ماسک در کارگاه‌ها را فراهم کرده است گفت: قرار است با هماهنگی این مجموعه‌ها و فعالیت کارگاه‌ها تا ظرفیت روزانه 10 هزار ماسک تولید شود و در اختیار مردم با قیمت مناسب قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: با تمهیداتی که پیش بینی شده با همکاری و کمک بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، اصناف، تعاون و سایر بخش‌ها امید می‌رود به‌زودی به وفور تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم در بوشهر تولید شود.

زرین‌فر گفت: ان‌شالله به تدریج با حداکثر ظرفیت ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بوشهر تولید و از طریق مبادی فروش با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار