فرصتی دیگر برای پیوند با طبیعت با کاشت ۴۱ هزار نهال در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - آیین کاشت ۴۱ هزار نهال در شهرقدس و شهرهای تابع با الهام از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرصتی دیگر برای پیوند با طبیعت با کاشت ۴۱ هزار نهال در شهرقدس

آیین کاشت ۴۱ هزار نهال در شهرقدس و شهرهای تابع با الهام از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور حسن مسعودی رئیس منابع طبیعی شهرستان‌های های غرب استان ، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه و لیلا واثقی فرماندار ، حسین حبیبی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهری شهرقدس انجام شد .

حسن مسعودی ، رئیس منابع طبیعی شهرستان‌های غرب استان تهران ، طی سخنانی تصریح کرد : از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه ، هفته منابع طبیعی نامیده می‌شود که شعار آن (نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز) نامگذاری شده است.

او در ادامه اظهار کرد : ما به صورت نمادین آغاز کاشت ۴۱ هزار اصله نهال در شهرقدس و شهرهای تابع را شروع کردیم و ما با توجه به سفارش و تأکید ائمه معصوم و حفظ و احیای منابع طبیعی پیرامون بحث درختکاری ، این اقدام آغاز و تا پایان سال ادامه دارد .

رئیس منابع طبیعی شهرستان‌های غرب استان تهران اذعان کرد : فضای سبز نقش موثری در تلطیف هوا و محیط زیست دارد به همین منظور این اقدام در شهرقدس و شهرهای تابع در حال انجام است .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار