اعمال محدودیت در مبادی ورودی مازندران به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های سفر در محورهای مواصلاتی منتهی به استان مازندران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و آغاز طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت در مبادی ورودی مازندران به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی به پانا گفت: تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده دهانه شمالی تونل کندوان و آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و در محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به استان مازندران، تصریح کرد: به منظور جلوگیری ازشیوع بیشتر ویروس کرونا و طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی آغاز شد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: دراین طرح از ورود خوردروهایی که قصد سفر و اقامت درمازندران را دارند، جلوگیری می شود. همچنین تردد وسایل نقلیه ای که تردد آنها درمحورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار