صدای مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه آغاز به کار کرد

امیدیه (پانا)- مدیرآموزش و پرورش شهرستان امیدیه با توجه به شیوه بالای ویروس کرونا از تداوم خدمات مشاوره ای و روانشناختی مرکز" بهار زندگی " به صورت صدای مشاور در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
صدای مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه آغاز به کار کرد

احمدرضا کرایی برای تامین سلامت دانش آموزان و مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: "بدانید که تنها با یاد خدا دلها آرام می گیرد."

او تاکید کرد: در این روزهای حساس همچون گذشته با نهایت آرامش در کنارتان هستیم تا با هم کرونا ویروس را قاطعانه شکست دهیم.

او در خصوص این مسئله ادامه داد: در حال حاضر وقوع همه گیری ویروس کرونا علاوه بر بیماری و ایجاد دردهای جسمانی، موجی از استرس و اضطراب را به جامعه، خانواده‌ها و دانش‌آموزان شهرستان تحمیل کرده است که این امر هزینه‌های سنگین اجتماعی و روانشناختی را نیز سبب شده است.

بر این اساس؛ مرکز مشاوره "بهار زندگی" و خدمات روانشناختی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با سرمایه اجتماعی نزدیک به چندین مشاوره خبره در سطح شهرستان برای مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا آماده است تا با ارائه خدمات‌رسانی مطلوب روانشناختی در جهت مقابله با استرس و اضطراب؛ شیوه‌های آرام‌سازی روانی و سایر مداخلات روانشناختی را انجام دهد. همچنین با مشاوره تحصیلی ویژه کنکوری‌ها؛ تا عادی‌سازی شرایط موجود در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌ها باشد.

بر این اساس؛ با عنایت به تأکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری به منظور رعایت سلامت و بهداشت فردی و جمعی و به جهت بهره‌گیری همه دانش آموزان از این خدمات مشاوره ای بیان کرد: به تمامی مدیران مدارس اطلاع رسانی شود و آنها هم از طریق (تلفن و فضای مجازی) به دانش آموزان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار