دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

تاکنون ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر تشخیص داده‌شده است

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت ۳ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر تشخیص داده شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر تشخیص داده‌شده است

دکتر سعید کشمیری گفت: هر سه نفر بیمار مبتلا از استان‌های آلوده به بوشهر برگشته‌اند که یک نفر مأموریت دوهفته‌ای داشته و دو نفر دیگر نیز ساکن استان‌های آلوده بوده‌اند.
او با بیان اینکه از این تعداد دو نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان و یک نفر نیز در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس آزمایش داده‌اند افزود: دو بیمار که در بیمارستان برازجان بوده‌اند مرخص شده و الآن در منزل تحت مراقبت هستند و امروز نیز پس از اعلام پاسخ آزمایش همکاران ما مراجعه کرده و تمام آموزش‌های لازم نیز به آنان داده‌شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمار بیمارستان شهدای خلیج فارس، شاغل بوشهر بوده ولی دو هفته ماموریت در مناطق آلوده داشته است و الآن حال عمومی خوبی دارد.
دکتر کشمیری با بیان اینکه هنوز چرخه انتقال در داخل استان ایجاد نشده و ما در ابتدای چرخه هستیم اضافه کرد: خواهش من از مردم این است که اجازه ندهند این چرخه ایجاد شود و بیماری از یک نفر به ‌نفر بعد منتقل شود.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: نکته کلیدی بهداشت دست است و هنگام خرید و یا مراجعه به اماکن مختلف این موضوع رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار