امام جمعه موقت شهرستان ورامین :درختکاری ترویج یک الگو و سنت حسنه است

ورامین (پانا) - مراسم کاشت درخت در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهرستان ورامین :درختکاری ترویج یک الگو و سنت حسنه است

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن غرس یک درخت و دعوت از همگان برای درختکاری، بیان کرد: اهمیت درختکاری بر همگان روشن است و مردم می‌دانند که این کار پسندیده سفارش همه بزرگان و علمای دینی است و امیدواریم هر ایرانی حداقل یک درخت بکارد.

اودرختکاری را سنت حسنه اسلامی دانست و فرمایشات رهبری را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: درختکاری ترویج یک الگو و سنت حسنه است که می تواند در تمام بخش های زندگی ترویج یابد ، لذا هر آنچه برای مردم سودمند است، می بایست حفظ شود، امروز منابع طبیعی نفعی همگانی برای انواع بشر دارد پس حفظ آن بسیار مهم و حیاتی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: احیای درختکاری و کاشت نهال به فرهنگ سازی عمومی و گسترده در سطح جامعه بسیار مهم است ، در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

حجت الاسلام محمودی گفت: ظرفیت شهرستان ورامین بر درختکاری ظرفیت بسیار بالا و مطلبی است و قبلا نیز به مدیران مربوطه پیشنهاد هایی ارائه شده که لازم است توسط مسولان پیگیری های لازم صورت بگیرد.

او خاطر نشان کرد: کمربندی شمالی ورامین نیازمند درختکاری است ولی متاسفانه به خاطر حریم شهری این اقدام صورت نگرفته است و جای تاسف دارد که علیرقم پیگیری های مکرر مشکل حریم شهری همچنان باقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار