کرونا انتخابی جام جهانی را به تعویق انداخت؛ دیدارهای نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو می‌شود

تهران (پانا) – فدراسیون فوتبال جهان با پیشنهاد 8 کشور آسیایی برای تعویق دیدارهای هفته هفتم و هشتم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا موافقت کرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کرونا انتخابی جام جهانی را به تعویق انداخت؛ دیدارهای نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو می‌شود

شیوع کرونا ویروس در قاره آسیا و برنامه دولت‌های قاره کهن برای پیشگیری از بیشتر شدن شیوع این ویروس در کشورها باعث شد تا 8 کشور آسیایی با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست تعویق دیدارهای هفته هفتم و هشتم دور اول انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا را داشته باشند که در بین کشورهای درخواست دهنده نام فدراسیون فوتبال ایران هم دیده می‌شد.

رسانه‌های عربستانی و برخی از خبرنگاران ورزشی مطرح این کشور دقایقی قبل خبر دادند که فدراسیون جهانی فوتبال پیشنهاد این کشورها را بررسی کرده و موافق تعویق مسابقات هفته هفتم و هشتم در سراسر قاره آسیا حتی کشورهایی است که درگیر کرونا ویروس نیستند.

بدین ترتیب به زودی فیفا رسما اعلام خواهد کرد دیدارهای هفته هفتم و هشتم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا که قرار بود نوروز 99 برگزار شود، لغو خواهد شد و در تاریخ جدیدی برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در هفته هشتم باید در تهران به مصاف هنگ‌کنگ می‌رفت و 12 فروردین مهمان تیم ملی کامبوج بود.

این احتمال می‌رود که فیفا اوایل پاییز 99 را برای برگزاری دیدارهای هفته و هشتم انتخاب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار