باقرزاده: از ورود کنترل نشده موسسات غیردولتی به فضای آموزشی دانش‌آموزان مراقبت کنیم

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور هماهنگی حوزه وزارتی تاکید کرد از ورود کنترل نشده موسسات غیردولتی به فضای آموزشی دانش‌آموزان مراقبت کنیم .

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
باقرزاده: از ورود کنترل نشده موسسات غیردولتی به فضای آموزشی دانش‌آموزان مراقبت کنیم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز علی باقرزاده دردومین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، گفت: از زحمات و تلاش مدیران کل ادارات آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران مناطق آموزشی، مدیران مدارس و معلمان در تداوم یافتن جریان آموزش قدردانی می‌کنم.

او با بیان اینکه در یک پژوهش به هشت نکته در مواجه با شرایط بحرانی اشاره شده بود، گفت: نکته اول؛شرایط بحرانی انسان را وادار به آماده باش و هوشیاری می‌کند و تنها چیزی که در اختیار داریم واکنش و عملکرد موثر ما است و نکته دوم دراین پژوهش براین تاکید شده است که بحران انسان را قوی‌تر می‌کند.

باقرزاده در ادامه اضافه کرد: نکته سوم؛ کنترل افکار و احساسات و تصمیم‌گیری براساس عقلانیت است و نکته چهارم اینکه در هر بحران فرصت بزرگی نهفته شده است که مدیران هوشمندآن را استخراج می‌کنند .

رئیس مرکز امور هماهنگی حوزه وزارتی اشاره کرد: نکته پنجم در پژوهش این بود که تهیه فهرستی از کارهای که نباید انجام بدهیم مهم‌تر از فهرست کارهای است که باید انجام بدهیمو نکته ششم این است که انرژی را حفظ کنیم و استراحت کافی داشته باشیم .

او افزود: در نکته هفتم پژوهش یادآوری شده بود که نوشیدن آب باعث عملکرد بهتر مغز می‌شود و نکته هشتم این است که تجارب خود را به دیگران منتقل کنیمباقرزاده تاکید کرد: از ورود کنترل نشده موسسات غیردولتی به فضای آموزشی دانش آموزان مراقبت کنیم و همانطورکه در فضای فیزیکی کنترل شده است در فضای مجازی هم به همین شکل پیگیری و مراقبت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار