افزایش شمار افراد بستری به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به 100 نفر

اردبیل (پانا) - شمار افراد بستری به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به 100 نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شمار افراد بستری به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به 100 نفر

قدرت اخوان اکبری؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اعلام این که آزمایش‌های تمام افراد مشکوک برای تست دقیق به تهران و تبریز ارسال شده است و ما منتظر اعلام نتایج هستیم عنوان کرد: هم‌اکنون 100 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. 2۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر با بهبودی کامل از بیمارستانها مرخص شده‌اند و متاسفانه 3 نفر از مبتلایان که دارای بیماری‌های دیگر بودند جان خود را از دست داده اند.
به گفته او، هم اکنون 15 نفر از بیماران مبتلا به کرونا به دلیل داشتن دیگر بیماری‌ها در بخش‌های مراقبت ویژه تحت نظر قرار دارند؛ اما بیشتر افراد مبتلا و مشکوک به کرونا از وضعیت بالینی مناسبی برخوردارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با پیش‌بینی اینکه در روزهای آتی تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش خواهد یافت تاکید کرد: شهروندان استان می‌بایست هشدارها درباره رعایت بهداشت فردی و عمومی، لزوم ماندن در خانه و پرهیز از سفر، شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون، استفاده از دستکش، حضور نیافتن در اجتماعات و رعایت یک متری فاصله از افراد مشکوک و خودداری از خریدهای نوروزی و استفاده نکردن از اسکناس در خریدها را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار