با وجود تعطیلی مدارس استان البرز در روزهای اخیر، آموزش تعطیل نشد

کرج (پانا) -با بهره گیری موثر معلمان البرزی از ظرفیت فضای مجازی، با وجود تعطیلی مدارس استان البرز در روزهای اخیر، آموزش تعطیل نشد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
با وجود تعطیلی مدارس استان البرز در روزهای اخیر، آموزش تعطیل نشد

بعد از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و تصمیم مسئولان برای تعطیلی مدارس به منظور حفظ سلامتی فرزندان و دانش آموزان از ابتدای اسفندماه و گمانه زنی ها مبنی بر تداوم این تعطیلی ها، به صورت طبیعی نگرانی های مسئولان آموزش و پرورش و اولیا مبنی بر قطع یا کمرنگ شدن فرایند آموزش با عدم حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس قابل درک بود.

با این وجود معلمان استان البرز همچون سایر فرهنگیان کشور به سرعت وارد عمل شدند و با به دست گرفتن ابتکار عمل از ظرفیت عظیم فضای مجازی برای تولید محتوا و انتقال آموزش ها به دانش آموزان خود بهره گرفتند.

این روزها با سر زدن به کانال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز فضای مجازی شاهد حجم زیادی از اقدامات انجام شده معلمان استان برای تدریس مجازی و آموزش های آنلاین خواهید بود که بارگزاری تمام مطالب ارسالی از سوی معلمان در این کانال با توجه به تعدد آن ها زمان بر و گاها ممکن نیست.

حالا معلمان استان البرز نه تنها در حال تولید محتواهای علمی و آموزشی برای دانش آموزان خود هستند بلکه تعداد کثیری از فرهنگیان در تماس با روابط عمومی آموزش و پرورش استان آمادگی خود را برای تدریس در استودیو نگاه البرز اعلام کرده اند تا سایر دانش آموزان استان و حتی کشور بتوانند از محتواهای تولید شده آنان استفاده کنند.

طی روزهای اخیر با بهره گیری موثر معلمان البرزی از ظرفیت فضای مجازی علیرغم تعطیلی مدارس استان البرز، آموزش تعطیل نشد و پیش بینی می شود این اثرگذاری در روزهای آتی نیز بیش تر شود و قطعا با تلاش مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای فراهم نمودن بستری واحد برای ارائه این آموزش ها، بعد از این شاهد تاثیر بیش تر و هدفمدندتر فضای مجازی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان کشور خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار