صحت انتخابات 2 حوزه انتخابیه قزوین و بویین زهرا تأیید شد

قزوین (پانا) - رییس ستاد انتخابات استان قزوین از تأیید صحت انتخابات دو حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و بویین زهرا و آوج خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
صحت انتخابات 2 حوزه انتخابیه قزوین و بویین زهرا تأیید شد

منوچهر حبیبی اظهار کرد: بعد از پایان فرایند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و شمارش آرا، فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکلی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و روح الله عباسپور در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج حائز اکثریت آرا شده بودند که توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه تاکستان هم رجب رحمانی بیشترین آرای این دوره از انتخابات را کسب کرد که شورای نگهبان هم اکنون در حال بررسی برای تایید صحت برگزاری انتخابات این حوزه است.

حبیبی گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹ نامزد از حوزه‌های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک زدند.

وی ضمن تشکر از عوامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظان در این انتخابات، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بیش از ۲ هزار خودرو و ۲۰ هزار نفر ساماندهی شده بودند و بزرگترین رویداد سیاسی استان با مشارکت مردم به نحو مطلوبی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار