تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی

تهران (پانا) - جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی یگان‌های انتظامی سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا که موجب احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی و پزشکی از قبیل ماسک های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، الکل و... توسط افراد سود جو شده بود، این پلیس تشدید مقابله با احتکار را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا به منظور نظارت و مقابله با متخلفان بازار کالاهای بهداشتی و پزشکی با ایجاد هماهنگی در رده ­های ناجا از طریق هم افزایی و تمرکز همه نیروها در جهت شناسایی و برخورد با متخلفان بازار کالاهای بهداشتی و پزشکی انجام شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بیان داشت: تشدید اقدام های واپایشی و بالا بردن ریسک قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به همراه شناسایی ریشه ­ها و عناصر اصلی نابسامانی وضعیت توزیع کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا و برخورد قانونی با آن ها از نقاط قوت این طرح می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با استفاده از تمام ظرفیت­ های سازمانی به مقابله با محتکران، گران فروشان و اخلال گران در بازار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ورود کرده و در حوزه کالاهای بهداشتی و پزشکی با هماهنگی مراجع قضائی همکاری لازم را با مراجع مسئول از جمله وزارت بهداشت، معاونت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت و تعزیرات حکومتی برای برخورد مقتدرانه با متخلفان انجام داده است.

سرهنگ بهرامی گفت: طرح مقابله و تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند ماه به صورت جدی در سراسر کشور در حال اجراست و در این رابطه پلیس امنیت اقتصادی کشفیات خوبی داشته است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان به اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی همواره در کنار مردم است از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک به گرانفروشی و احتکار تجهیزات بهداشتی و پزشکی را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار