ضدعفونی تمامی مراکز تدریس و یادگیری شهرقدس

شهرقدس (پانا) - در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس ، مدارس شهرقدس تحت نظر مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس ضدعفونی شدند .

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی تمامی مراکز تدریس و یادگیری شهرقدس

با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کروناویروس ،پیرامون مقابله و پیشگیری از شیوع احتمالی این ویروس در سطح مدارس و کنترل وضعیت بحرانی کنونی ، تمامی مدارس شهرقدس تحت نظر مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس ضدعفونی شدند تا در صورت بازگشایی مدارس فضاهای موجود برای تدریس عاری از ویروس باشد .

محمد قاسمی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس ، در حاشیه ضدعفونی مدارس طی سخنانی تصریح کرد : با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کروناویروس ، مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس و مدارس اقدام به تهیه مواد ضدعفونی نمودند .

اودر ادامه اظهار کرد : از جمله مواد ضدعفونی تهیه شده می‌توان به ژوال پارت اشاره کرد که با ترکیب آن در آب مایع ضدعفونی تهیه و با دستگاه‌های مخصوص تمام کلاس‌ها و سالن‌های مدارس ضدعفونی شدند تا در صورت بازگشایی مدارس فضاهای در دسترس دانش‌آموزان عاری از ویروس و ضدعفونی شده باشند .

قاسمی اذعان کرد : مواد ضدعفونی و شست‌و‌شو به مقدار کافی توسط مدیران مدارس تهیه شده و تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس عملیات ضدعفونی را انجام خواهند داد .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار